lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 3

Publicerad 2013-04-14 06:28:48 i USA,

Dag 3 bestod av hur vi tog oss till South Beach där vi blev överraskade av en riktigt åskväder med spöregn o skrikande människor som sprang in på alla fik o butiker. Jag som är lite små skrajj för åskan kände mig inte så jätte road i detta.
Vaknade även nu på morgonen av hur åskan slog precis ovanför oss! Vart jätte skrämd, sen slocknade jag lika snabbt som jag vaknade.
Men dagen annars idag bestod utav hur vi tog oss dit, njöt av att gå o se alla muskelösa män träna vid stranden samtidigt som vi åt våra smörgåsar och små dregglade. För att sedan handla lite mer viktigare saker o ha till resan. Som adapter till datorn så att man skulle kunna ladda den, samt en kamera!
De här är bilder som jag har tagit med den idag. Är utan blixt så dem är lite suddiga. Men jag kan verkligen inte bestämma mig om jag är nöjd med den eller ej. Är så van en Canon kameror...nu blev de en Sony.. Någon som har koll på kameror och märken, så hör gärna av dig!
Annars nu ikväll gick vi in till stan o åt snabbt innan vi drog till hostlet igen. Vi håller en tumme på att ingen matförgiftning eller magsjuka är på gång i gänget!
Jag o Paula nu ikväll på en bit mat
Anneli med sin sjukt fina blus!
Underbara Miami

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela