lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 2

Publicerad 2013-04-13 02:22:00 i USA,

Dag två har handlat om hur vi först på morgonen åt en typ utav bakelse o frukt som dem bjöd på i hostlet (stadig frukost med andra ord) för o sedan gå en snabbis förbi stranden o se hur den såg ut. Helt underbar!
Vi tog därefter bussen till en galleria som hette Aventura mall och de va så jäkla stort!!
hittade ÄNTLIGEN en turtletröja som funkar och SOM JAG HAR LETAT!!! Nu så!!
Vi upptäckte även Victoria Secret vilket va en halleluja moment för oss!! 
jäklar va de kliade i fingrarna med att vilja köpa allt som fanns där inne! Men ja lyckades ta mig därifrån tomhänt. Vilket bara va bra.
. Va lite tråkigt, men samtidigt vet ja att detta är bara början o får ja chansen så kommer jag att handla sjuka summor där senare innan ja åker!!
Efter timmar av hängande där så tog vi oss till stranden igen o solade en liten stund innan solen började stiga ner.
alldeles strax blir de middag någonstans o en lugn kväll inför imorgon! Då är de dags o bli brun.
är lite rädd o kanske bli som vår nya roomie som är en 45+ man från Polen o ser ut som en kräfta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela