lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 17

Publicerad 2013-04-29 00:09:34 i USA,

Nu är vi i Santa Monica o de är helt underbart här!!
Vi har haft underbara dagar i San Diego med att besöka deras zoo, vattenlandet, festat med australiensare, glömt helt bort va vi precis festade på för ställe innan, shottat på Hooters, hämtar ut min nya sanna kärlek ( Ford Mustang) och kört hela vägen till LA!
Hollywood va en riktig besvikelse med tanke på att de bara luktade kiss överallt o människorna ville bara visa sig själva mer än hänsyn för andra.
Men vi bodde på bra hostel på båda ställena (USA hostel) där alla är jätte trevliga o omtänksamma.
Träffade på en svensk som hette Olivia och va hur gullig som helst. Vi fyra körde upp till Hollywood skylten igår o vandrade sista biten för att komma upp ända till toppen (träningsvärk, jag har saknat dig. Skönt att du är tillbaka!).
Sen igårkväll såg vi ett grymt uppträdande av två grabbar mitt på stan i Santa Monica för o avsluta kvällen med en middag som vi inte alls visste va vi beställde in. En liten besvikelse, men kul o testa på något nytt!
Nu idag ska vi ta oss till stranden o försöka få lite färg igen för o sedan se till om de finns en chans på att kunna laga min iPhone igen. Vi ska även se till att försöka ta oss till Beverly Hills för o se om vi hittar några kändisar!
Jag längtar så till att få utforska stan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela