lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Dag 11 San Diego

Publicerad 2013-04-23 08:53:20 i USA,

Efter förseningar med flyg, hamnat i snöoväder i Denver där vi mellanlandade så har vi nu äntligen kommit till San Diego! Hostlet är helt okej så ja tror inte att de kommer bli större svårigheter att bo här. De enda kanse är att vi är väldigt många som ska dela på några få toaletter o duschar. Men de återstår imorgon o se hur de känns!
Har ätit en typ utav Fish Taco nu ikväll och den va helt okej. Hade hört att den skulle vara väldigt bra här. Kanske hittar en ännu bättre här en annan dag!
Är så himla trött efter allt flygande idag så de ska bli o sova alldeles strax så hoppas vi på nya krafter imorgon!
(En underbar kväll i New Orleans)
Sov så gott allihopa. Och för er i Sverige, godmorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela