lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Ut o spring!

Publicerad 2012-09-20 10:56:51 i Allmänt,

Nu på morgonen har jag varit så hurtig o tagit en springrunda! Gick inte lika bra som de annars kan göra..men ja har åtminstone gjort ett försök o de är bättre än ingenting!
Det måste ha varit rätt så roligt för folk som skulle ha stått intill o sett mig halka runt i lerpölar (har lera enda upp till knäna på mina träningsbyxor..) och flåsa som om jag hade astma.. 
Detta behövdes verkligen eftersom jag åt min vikt i muffins igår.
Sen åt jag en andra middag hemma hos Kim o Douglas..och lite muffins till..herregud!
Busted..
Nästan så att man borde ta en till runda efter att ha skrivit detta!
Men de hinner ja inte med nu! Ska snart ta mig till jobbet o jobba ett kort kort pass idag, men de gör mig ingenting alls! Skön start på jobbveckan (har varit ledig mån-ons, hehe)!
Senare idag ska jag till Malin o få se på kissungar! Längtar!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela