lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Tisdag

Publicerad 2012-09-25 19:10:00 i Allmänt,

Jobb idag för hela slanten!!
Va väl inte bästa dagen på jobbet, men ja kunde ändå ta mig därifrån utan att svära ramsor för mig själv hela vägen hem. Men nu är inte jobbet över för de!
Nej, nu är ja pappavakt för kvällen. Gubben har opererat sig så jag är den som får ta hand om honom. Kanske något man får fundera på o ha som framtidsjobb? Ta hand om äldre människor när dem inte kan röra på sig. Tål att tänkas på!
Dock är de JA som skäms bort när ja är här med massa mat o fika! Fika freak som jag har blivit.. Herregud! Hade för fasen en fika stund på 5timmar igår med olika personer!! De va kanske inte så där jätte hälsosamt. Men fy fasen va de va mysigt! Speciellt när man får fika med dem bästa som en skön avrundning på kvällen;).
Tack o lov att de finns Facebook så att man kan kopiera bilder därifrån. Annars hade de blivit tråkiga inlägg:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela