lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Fårömössa Vol2!

Publicerad 2012-09-18 22:58:54 i Allmänt,

 
 
 
 
Fick en underbart fin present av min ömma moder idag ifrån ingenstans. En mössa med texten av mitt älskade Fårö! Har en sen tidigare, men den töjdes så jävla mycke (stort huvud ni vet..) så när man skulle cykla med den eller bara ha den snabbt så gled/flög den bara av hela tiden. Men nu har ja en till och ja är super glad över de!
Underbar kvalitéts tid med bakning o Boondock saint i bakgrunden. Fantastisk kombination!
Mer om vad jag bakade kommer imorgon.
Hittade den här som canvas tavla. Så jävla cool! Hur snygga är inte dem egentligen!?! Speciellt han till vänster, grrrrrrrrrrrrrr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela