lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Bra lokalsinne= noll

Publicerad 2012-09-24 15:36:00 i Allmänt,

Gillar hur ja ska mig till ett ställe som tar över 30minuter dit och mindre än 10minuter hem. Är helt fascinerad över hur kass man kan vara.
Men nu hoppas ja på att kunna hitta dit bättre tills nästa gång!
Skulle till vikariepoolen för o anmäla mig o ta med mitt brottsregister för o visa att ja har varit en duktig flicka (tur att dem fick mitt gamla som går ut nu i veckan o att ja slapp förnya..då skulle ja inte få något jobb alls..eller?)
Nu alldeles strax blir de ner en snabbis på stan för o ta en fika med en gammal gammal skolkamrat o de ska bli spännande!
Sen hoppas ja på att få kunna fira världens grymmaste Paula som fyller år idag!!!
Förra året då vi firade hennes 12års dag! Längtar sjukt mycke till helgen!!! Då ska vi festa RÖVEN av oss!!!!!
Du är underbar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela