lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Va brukar du göra om nätterna?

Publicerad 2012-10-02 10:41:00 i Allmänt,

 Själv så började ja lägga upp mina gardiner o se på The Holiday! (Nej ja är inte alls tantig..)
Men shit va sugen man blev på o göra samma sak som dem gör i filmen!
Byta lägenhet med någon som bor i en mysig stuga ute i skogen i London. Så kommer Jude Law o knackar på dörren.
De kan hända!!

Kommentarer

Postat av: h0ppfuLl_tj3j

Publicerad 2012-10-02 19:05:19

Hahahhahahah hell yeah, DET KAN HÄNDA!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela