lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Torka aldrig tårar utan handskar

Publicerad 2012-10-15 23:20:00 i Allmänt,

Såg precis klart andra avsnittet av "Torka aldrig tårar utan handskar" o fy fan va de är bra!!! Så himla bra så att direkt efter avsnittet så beställde ja hem boken.
Igår såg ja första avsnittet o förstod inte alls va ja skulle se. Paula sa att de va skit bra o ja tänkte "jaja, får väl se..Jonas Gardell är väl ingen höjdare". Men tji fick jag!
Slutade med att ja fick för mig o vara lite 80tals kreativ o lyssnade på härliga Thåström samt ritade som ja inte har gjort på länge! Hur härligt som helst!

Gissa vart ja fick inspirationen ifrån..hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela