lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Tjock o lycklig!

Publicerad 2012-10-21 23:05:33 i Allmänt,

Fy fan vilken god mat de va ikväll!!! Farligt gott!! Gu va ja bara vill ha en ny chans på o göra min o Malins middag! Skäms för allt som hände! Hoppas på att något sådant kommer o hända inom kort;).
Bilderna kommer imorgon!
Måste även tillägga att jag va i Sthlm idag o träffade på härliga Fanny o Katarina!
De blev äggröra med bacon hemma hos Fanny o mycke prat. De varade inte jätte länge, men de va en fantastisk stund för de!
Hoppas verkligen på att ja får se er snart igen för de skulle vara så himla kul!!
Nästa gång är de eran tur o komma till Uppsala!!
Nu är de dags o sova för imorgon står 11.5timmes jobb på schemat.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela