lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Titta va ja hitta i min kamera!

Publicerad 2012-10-31 20:58:00 i Allmänt,

Hittade lite bilder från fredagen då ja va på Terrassen med Paula o Kim! Va en jätte mysig kväll, lugn o härlig!
Kimsi o hennes arbetskamrat.
Jag o Paula. Fick ett armband av en främling i baren. Snällt tycker ja!
Super trevlig kille även om kortet kanske säger allt annat
En tjusig tävling om vem som kunde få plats med en snusdosa i munnen
Kim verkade vinna den ronden!
Glömde kameran i lördags vilket va synd..hade en grym kväll då med! Men de är bara att lära sig till nästa gång.
Vi va då på Norrlands o såg när vår vän Fredrik lirade! Han va en grym dj, vi stod som nördar framför honom och dansade som galningar!
Resten för de som är nyfikna berättar ja hellre face to face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela