lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Tisdag!

Publicerad 2012-10-30 07:54:28 i Allmänt,

Hur vaknar man på bästa märkliga sätt från trött o förvånad, till pigg och jätte glad?
Jo! Lägg din nya mobil i sängen, gömd bakom en kudde! Så när den ringer blir din första tanke "vem fan har glömt en mobil hemma hos mig?" Men så upptäcker du att de är din HELT NYA MOBIL som ringer för glatta livet!!!
Så jävla glaad!!! Har verkligen ingen koll på den alls, va sån himla tur att ja va hos Paula igår på middag med en Anneli så fick dem hjälpa mig med allt..som att sätta i simkortet..sämst..
Får försöka pilla lite på mobilen senare idag o hoppas på att lära mig mera, är lite fundersam över alla miljoner mail ja får av dem hela tiden. Blir bara ännu mer förvirrad (trodde ja redan hade nått upp till min förvirringsgräns men där hade ja fel!)
Nu blir de frukost och jobb för hela slanten! Och sen ska de bli ett grymt pass efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela