lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Tisdag! Trött brud

Publicerad 2012-10-16 11:53:10 i Allmänt,

Tjaba!
Va uppe kl sju imorse för o vara på gymmet åtta o träna med Paula! De gick rätt så bra måste ja säga, fast att man halvsov på cykeln på vägen dit.
Nu har ja gjort lite sysslor här hemma, duschat, ätit frukost och kollat serier. Skrattat som ett fån (hoppas inte grannarna blir oroliga va de är för någon dem bor vid när dem hör hur ja vrålar rätt ut ibland av skratt). Nu måste ja försöka bädda sängen innan ja lägger mig i den igen o somnar om. Sen blir de några timmars jobb, men de kommer att gå bra!
Ha de gött hörni!
Nej nu får fan mitt hår se till o börja växa!

Kommentarer

Postat av: elsa

Publicerad 2012-10-17 10:31:50

Du är jättefin i kort hår! Jag tycker inte att det behöver växa :))))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela