lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Stress stress stress!

Publicerad 2012-10-18 13:52:00 i Allmänt,

Imorse va ja o Paula på friskis & svettis redan 07.15 och gymmade! De gick skit bra för mig, är supernöjd! Försökte låta bli o jämföra mig med Paula vilket gjorde saken mycke bättre;).
De behövdes verkligen att träna för ja va hos Pimpsi och åt massa pannkakor igårkväll. Jobbigast va att ja åt middag redan innan ja drog dit..men ändå lyckas man äta mer pannkakor än sin egen vikt..
De va myskläder2000 som gällde! Så kollade vi på tv o bara pratade. Fick även smygtitta lite på filmen Magic Mike som är en film som nyligen kom ut. Den va rätt okej, sjukt snygga killar i den med sina muskler så ja o Kim klagade inte alls!
Fulare one piece får man väl leta efter, men de är så jävla mysig så de gör mig inte ett dugg!!
Nu idag är de stress stress stress för min familj kommer över på mat o de går så jävla dåligt för mig i matlagandet!!! Gjorde ett bröd som ja inte fattade att de skulle jäsa i EXTRA TVÅ TIMMAR.. måste lära mig o läsa hela receptet innan ja ger mig in i sådant skit igen.. Så nu står ja här alldeles stressad, sysslolös o stirrar på mitt jävla bröd.. JÄS KLART NÅGON GÅNG DÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela