lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Stocken!!

Publicerad 2012-10-05 11:51:00 i Allmänt,

 Igår var jag ledig! De va skönt, men samtidigt känner ja för tillfället att jag måste ha saker o göra för annars fastnar jag med att antingen stirra in i väggen eller på facebook.
Så jag gick o gymmade igår! Få ur mig lite fustration o de behövde jag verkligen! Mådde rätt bra när jag gick därifrån!
Efter de fick jag härliga vänner hem till mig på tacokväll för o sedan dra ut på Stocken!
Sjukt kul kväll!
Mumma tacos!
Lite förkrök med även en Thomas. Fanny o Mikaela va också där, men dem drog till en annan nation sen.
Väl inne på Stocken. Taggade till tusen!
Fantastiska bilder från där inne

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela