lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

SHOOEE SHOOEEE!

Publicerad 2012-10-03 22:43:22 i Dagens inköp,

Idag fick ja fan ge mig själv en belöning! De behövdes för mig o mitt psyke. Har inte handlat skor på jätte länge så nu kände ja att de va dags o sponsra än en gång mitt jobb!
De blev ett par härligt konjak, färgade stövletter i Scoretts egna märke. Dem är riktigt sköna! Lite stela i skinnet, men de kommer att ge efter med tiden. Så är ju alla skor i början!
Scorett, 999:-
Har även varit så duktig idag med att efter jobbet drog ja o Paula till gymmet o sprang på löpbandet. Känner redan nu av en viss spänning i vaderna så de blir spännande o se hur de känns imorgon.
Gu va ja måste sysselsätta mig med saker känner jag!
Idag va en lite småtung dag, då kan man inte sitta hemma o bara tycka synd om sig själv. Då får man fan försöka hitta på någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela