lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

No place like home

Publicerad 2012-10-16 00:01:00 i Allmänt,

 Efter jobbet i söndags åkte ja hem till föräldrarna o vilket lugn de va att bara kliva av bussen! På tok för länge sen man va där, men nu va ja äntligen där o de va underbart. Blev bjuden på härliga martinis o god mat!
Min hund som är en gammal skrutt skulle självklart visa upp alla sina leksaker för mig..den hunden alltså.
Och min stackars skruttkisse som veterinären rakade av en bit av svansen för att den trasslade förra veckan.. fy fan va han ser ut.. Men nu mår han i alla fall bra så ja är helnöjd!!!

Nu kommer ja få se mina föräldrar snart igen vilket kommer bli jätte mysigt o sen en helg med bror som kommer bli super roligt! Nu måste jag bara få in tider så att ja kan få vara med syster också.
Men de ska ja ordna!
Nu har ja inge mer o blogga om för ikväll.. träning imorgon TIDIGT så nu är de dags o bara försöka sova!
Sov gott bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela