lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

När nyttighetsmånaden börjar imorgon..

Publicerad 2012-10-31 20:05:00 i Allmänt,

..så gör man allt man kan för o tjocka idag!!!
Fick ett sånt himla sug för donuts nu ikväll så då sprang ja till mitt konsum o handlade två stycken som ja har goffat i mig. Herregud..de va ingen vacker syn. Men ja är helnöjd ändå!
Nu vart ja dock sugen på något salt efter allt sött..orkar inte handla mer på konsum. But I´m on it;)! Har mina knep..hehe..tjockis..
Annars har ja jobbat idag. Och en sak som är sant som ja verkligen ska lägga på minnet är att BUSSARNA GÅR ALDRIG SOM DEM SÄGER ATT DEM SKA!!! Kom försent till mitt jobb för att bussjäveln va sen..kändes jävligt bra.. skönt att arbetskamraterna förstår en.
Vågar inte cykla så mycke mera längre! Höll på att halka igårkväll också (som att de inte räckte med att ja körde in i ett galler) på vägen hem från träningen.
Får försöka komma ut med någon smidig plan.. några förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela