lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Myskläderna sitter som en smäck!

Publicerad 2012-10-30 21:21:00 i Allmänt,

Idag har jag jobbat från 9-18 och efter de skyndade jag mig till Friskis o Svettis för o köra ett Fuegopass!
De hjälpte dock inte att jag på vägen dit fastnar med min träningsväska i ett stort galler som dem har när dem bygger utanför Burger King. Så min cykel tvärstannade o jag flög in i gallret. Av reflex börjar ja asgarva ashögt för o sedan skämmas som en hund o cykla därifrån.
*Hoppas ingen man kände såg*
Nu sitter ja i min STORA onepiece och kollar maskeradkläder inför helgen. Hittar så mycke saker, men vet inte alls va ja ska välja. Lite tråkigt att i stort sett alla kvinnokläder måste ha ordet "sexig" i sig. Som att de är de enda en kvinna kan klä ut sig till..
Hittade även en super cool Kick-ass outfit!!
HUR COOL ÄR INTE DENNA!?!?
Dock kan ja inte ha den för den är bara gjord för män..skulle säkert bli på tok för stor för mig också.. jaja.
Önska mig lycka till med att ja kommer att hitta någon så får ni väl se resultatet efter helgen om ja så lyckas hitta något bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela