lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Mättande frukost!

Publicerad 2012-10-02 10:54:00 i Mat o dryck,

Hade en halv avokado från igår som ja tänkte "de här lär vara gott på macka, bra fett är de med!".
Och de ska ni veta..fy fan va mätt man blir!!!
Sitter o pinar i  mig gröten nu..de va ingen vidare idé på ett sätt. Men känner ni att ni har de svårt o känna er mätta på morgonen så satsa på de! Ja tror att de kan vara riktigt bra.
Jag o många andra försöker köra på klassikern o bara äta gröt på morgonen, men då blir man ju tok hungrig bara en timme senare! Super skumt. Men försök o lägg till något som inte är ljust bröd eller flingor. Kör kokt ägg! De gör att man orkar stå sig längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela