lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Måndag måndag måndag

Publicerad 2012-10-15 12:57:00 i Allmänt,

Veckan som har varit har bestått MYCKE av jobb jobb jobb. Men även fantastiska stunder med vänner o familj. Hur skönt som helst att känna att man har haft en helt okej vecka. Klart lite bakslag har man fått ibland i visa situationer, denna vecka var de jobb som stod överst. Har sovit dåligt, vaknat helt utmattad, fått onödig skit av kunder. En orättvisa av en arbetskamrat.
Men annars kan ja nu säga till mig själv att jag är okej.
Jag hoppas på en ännu bättre vecka med allt. Den här veckan ska ja vekligen kunna säga att jag mår bra. Något som jag har suktat över väldigt mycke och nu ska det ske.
Jobb står på dagens schema, men sen kommer jag vara en hel del ledig o det längtar jag efter!
Det behöver jag
Jag o min älskade katt från igår på familjemiddagen. Kolla stackarns svans!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela