lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

"Man får inte leva om sitt liv, det är det som är själva grejen"

Publicerad 2012-10-22 23:11:00 i Allmänt, Film o musik,

Såg precis klart sista avsnittet av "Torka aldrig tårar utan handskar" och fy satan va de va bra!!
Grät under vissa stunder. Sjukt fin vänskap o kärlek som bara rinner ur sanden på grund av "den nya pesten" som dem kallade de då. Fy fan o vara homosexuell på den tiden o inte veta varför man ska skydda sig. Att inte känna till konsekvenserna som kan uppstå.
Åh, längtar så till min bok, vill ha den nu!!
Han va ju förresten sjukt söt han till vänster!! Vill se mera av honom i filmer o serier tack!

Nu måste man även vara lite djup o tänka igenom de dem verkligen säger i serien. Att man inte kan leva om sitt liv, att man har ett liv och de är de som gäller. Spyr på mitt humör som ja har haft ett bra tag nu. Måste se mer på allt de positiva mer. Måste stärka mig själv o bara stänga ute de negativa. För de är inte mitt bord längre, ja ska bara kunna gå därifrån utan att behöva se tillbaka.
Dags o försöka leva mera än va man gör nu då.
Kan man ändra o göra de?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela