lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Lördagsmys!

Publicerad 2012-10-07 09:53:03 i Allmänt,

På dagen igår va de jobb o de gick så jävla bra! Allting rullade på så jävla bra o ja hoppas att de kommer bli samma sak idag igen!
Sen efter jobbet igår så åkte ja o mina syskon till Upplandsväsby på härlig middag med barndomsvänner! En super mysig kväll med god mat o massa skratt!!
Vart inte alls avundsjuk på Joels nyrenoverade lägenhet..inte alls...morrrrr..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela