lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Linsey Stirling

Publicerad 2012-10-31 21:15:42 i Film o musik,

Blev tipsad av Kim i somras av en violinist som blandar med modern dans o musik. Sån himla cool människa! De bara slog mig att ja va tvungen o kolla lite av hennes klipp nu ikväll för de ger en, en sån glädje. Riktig må bra musik!
Videorna är också hur grymma som helst så ni måste även se dem!
 Lite jobbigt att hon ska snacka i slutet. Men stäng bara av innan så är de lugnt!
 
Sån jäkla cool video!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela