lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Långa nätter..

Publicerad 2012-10-08 10:36:10 i Allmänt,

..och tyvärr är de inte Melissa Horns låt jag syftar på. Bara att ja antingen drömmer otroligt jobbiga drömmar, eller så sover jag jätte oroligt (förutom sist då ja drömde en rätt så rolig dröm, men att vakna några gånger mitt i den tog lite på en).
Saknar min djupa sömn.. hoppas den kommer inatt istället! Tills dess blir de jobb!
Jobbar 6dagar den här veckan, bara att när man slår ihop de jag jobbar i rad utan ledighet sen förra veckan så är de 6dagar på raken..men pengar är aldrig fel! Hoppas på lite mer ledighet nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela