lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Höst<3

Publicerad 2012-10-03 22:22:00 i Allmänt,

Klart man blir lite lättare hängig nu när de blir allt mörkare om dagarna. Men de är inte mycke saker som kan slå en solig höstdag! Finns nästan inge bättre för tillfället, i min värld, när man vaknar o ser hur solen lyser på mitt träd som är här utanför o får alla färger i trädet att lysa ännu starkare! Härlig kontrast blir de också när man har sin gröna växt vid fönstret som bryter färgerna.
I love it!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela