lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Helgfrukost!

Publicerad 2012-10-06 10:05:24 i Allmänt,

Hade gärna tagit kort, men har redan hunnit smacka i mig halva frukosten så de hade inte blivit någon fin bild..
Men de blev Mannagrynsgröt och rostade mackor med avokado på! Hysteriskt gott!!!
Idag blir de jobb för o sedan gå på syskonträff på kvällen. De ska bli mysigt.
Hoppas att de är lite drag på jobbet idag! Vill att tiden ska gå fort!
Håll förresten gärna en tanke på att min älskade katt inte är allvarligt skadad. Har haft honom i 16år och vill gärna ha honom några år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela