lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Härlig middag ute i ingenstans!

Publicerad 2012-10-15 23:40:49 i Allmänt,

I torsdags va ja på en underbar middag med Björn o vi va hos Matilda!! Jag va busschafförens mardröm men gav Björn ett gott skratt i alla fall. Och jag själv ett stort rött ansikte! 
Matilda bjöd på världens godaste middag! Den va rätt kul dock att allt va nära på att bli en dunderflopp när Björn tar ut laxen, bränner sig o slänger ut all lax på marken. Men vi va inte kräsna så vi åt på o ja ångrar INGENTING!!
Trodde de här skulle vara slårt o slå med tokigheter..men de visade sig att ja lyckades göra de värre bara dagen därpå..
 
 
 
 
Söta Matilda som fösöker sopa upp resterna av laxen
..medens Björn står under kranen för o försöka rädda sin brända hand
Mycke seriöst snack, mycke minnen, mycke flumm, MYCKE SKRATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela