lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Gävle!!

Publicerad 2012-10-21 18:00:22 i Allmänt,

I fredags direkt efter jobbet va de bara o kasta sig in i upptåget för o ta mig till Gävle! Sjukt spännande minuter på o se ifall man skulle hinna med tåget eller ej. Men de gjorde ja!
Snälla bror vid stationen o väntade på mig så gick vi hem till hans o Therese´s lägenhet som va hur mysig o fin som helst!!
Där va de bara häng på fredagkvällen, alla va lite småsega så vi behövde ladda upp våra batterier inför morgondagen!
Först fick ja gå runt i en jätte fin park som dem har där, sen se deras skola, se vart julbocken brukar stå o brinna upp sen in i stan för lite lätt shopping och mysiga pauser med mat o fika!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela