lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Galen middag o galen utgång!

Publicerad 2012-10-15 23:54:38 i Allmänt,

Fy fan vilken pissdag jag hade på jobbet i fredags! Ville bara hem i dra täcket över huvudet. Men de hade ja inte tid med för ja o Malin skulle ha Halv åtta hos mig med sköna brudar!
Så de va bara o skynda sig hem o sätta igång maten. Har bara ett psykiskt problem att jag inte kan räkna med mått..sånt som man lär sig i mellanstadiet kan jag inte nu!
Så när jag skulle göra en förrätt i 4portioner gjorde ja för 40PORTIONER! Hur kass får man vara!?!? Stavmixern for i golvet, mat på alla väggar, i ansiktet, på kläderna. Mycke skratt o gråt. Så jävla mycke kaos. Kondenserad mjölk som inte ville kokas till någon kräm (dem jävlarna). Men ja tror ändå att de blev helt okej. Gästerna verkade rätt nöjda, annars är dem fantastiska skådespelaren!
Va helt slut efteråt. Orkade inte prata eller någonting.. längtar som fan tills de är de andras tur o laga. Då ska ja bara luta mig bakåt o njuta!!
Dagen därpå va de jobb igen o efter de va de utgång. En spännande utgång!
Snyggingarna keps laddade på för utgång!
En underbar Sandra som va bakfull men nöjd ändå!
Ölspelet är ett måste! Superkul när nykomlingar kommer in o inte har någon aning om va dem ska göra. Dem blir offren o fullast;)
BusAnneli
Mindre graciös Louise..
Intressant kväll! Va riktigt skönt o komma hem o sova sen bara. För de va ju jobb dagen efter. Men de gick skit bra så de va inga problem alls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela