lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Fy fan va ja är bra!

Publicerad 2012-10-01 20:53:35 i Mat o dryck,

Experimenterade med min middag idag. Och det blev
Knaperstekt bacon med kantareller i krämigpestosås o spaghetti!

Du behöver:
1paket bacon
2dl creme fraiche
pesto
kantareller
vitpeppar
salt
Spaghetti
Skär baconet i små bitar som du lägger i en stekpanna o låter de bli knaperstekt. Tillsätt sedan creme fraichen samt peston. Jag hade ca 3msk pesto, men de är en smaksak. Häll i kantarellerna o smaka av med salt o peppar.
Serveras med nykokt spaghetti och en lätt sallad. Tillägg avokado i salladen om du vill få den mer matig.
Så jävla gott!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela