lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Fredagsmys

Publicerad 2012-10-06 00:57:00 i Film o musik,

Inatt har jag sovit som en jävla kratta! Vaknat och legat helspänd, drömt drömmar som gör en förvirrad och sjukt fundersam.
Men efter att ha tagit en lugn start på dagen så körde jag några timmars barnvakteri och sen blev de lyxmiddag! Sjukt gott vart de!
För o sedan dra hem till Paula o ha en härlig filmkväll där!
Tog en promenad till Gränby. Såg en sjukt stor måne som sken så vackert (syns aldrig på kort dock..skit!)
 Tyckte detta bara va en rolig bild först, men nu när man ser den större så är den faktiskt riktigt cool!
Mindre cool...men bara lite!
Älskar höstlöv! Me so happy!
Sjukt cool bild!
Som ja sa.. jag älskar höstlöv
Paula ser nästan ut som ett rådjur som får billyset mot sig
När vi väl kom hem igen så blev de te, massa onyttigheter och Green street Hooligans.
Såg den för MASSA år sen sist, men den är till o med bättre än hur ja minns den!
Se den!
Syns kanske inte riktigt här..men han näst längst till vänster (Charlie Hunnam) är hysteriskt snygg i filmen! Kan vara hans karaktär som gör de. För nu när man ser honom på IMDB så är han hysteriskt ful! Huga..
Men nu är de dags för mig o sova! Sov så gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela