lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Fredag

Publicerad 2012-10-19 12:10:00 i Allmänt,

Nu på morgonen va ja o Robin duktiga som tog oss till gymmet o tränade, kände mig sjukt snygg när man va röd o hal som en tvål av svett när man gick därifrån.
Väl hemma blev de lite Vampire diaries o annat pyssel här hemma för efter jobbet ska ja hälsa på min bror o hans sambo som bor i Gävle! Ska bli jätte mysigt! Har ingen aning om va ja ger mig in på..
Brorsan o ja när vi va som coolast
Lite skillnad från då o för tre år sen..men inte mycka alls!
Ha en bra helg hörni!!

Kommentarer

Postat av: Hon med älgen i blöjan... ;)

Publicerad 2012-10-19 17:21:50

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHA!!!!! UNDERBAR BILD PÅ ER SOM SMÅ!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela