lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Fredag!!!

Publicerad 2012-10-26 11:07:18 i Allmänt,

Vaknade, PISSTRÖTT och tog mig till gymmet för o träna med Paula. De gick rätt så bra måste ja säga!
Har precis fått i mig en mixad frukost på ägg, gröt o bulle samtidigt som ja har sett senaste avsnittet av The Vampire Diaries.
Serien är lite lame på ett sätt, men man kan inte hindra o tycka att vissa skådespelaren är HYSTERISKT snygga!!
Nu är de alldeles strax dags o dra till jobbet. Men ja längtar redan till de ska bli över för ja har planer inför kvällen som ja längtar till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela