lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Fika!

Publicerad 2012-10-19 12:03:18 i Allmänt,

Igår blev de en mysig fika på Årummet. Det behövdes! Mycke skratt o härliga småplaneringar inför våren.
Cyklade därifrån med dyblöta kläder även om man cyklar med paraply, en mobil mindre (som ja sedan hittade mitt på golvet när ja kom hem..sämst..) och ett stort leende på läpparna!
Jag hinkade i mig te, va så jävkla gott o dricka grön, svart te med kaktusmak. mumms!
Som sagt va, mycke härliga skratt o härliga planer! Paula är överlycklig över mina planer
 
Vi saknade däremot en kär vän, men vi låtsades att hon va med oss ändå o att vi ser en riktig Anneli nästa gång;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela