lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Bilder från middagen igår!

Publicerad 2012-10-22 23:05:59 i Allmänt,

Va på en sån underbar middag igår!!! Här brydde ja mig inte ett smack om hur mycke man borde äta. Här åt man! Man slickade rent tallrikarna o rullade iväg med ett stort leende på läpparna (lite sås hade man säkert i mungipan, men va gör de?).
Grym mat med underbart sällskap!!
Förrätten va handskalade räkor med bröd, rårom och creme fraiche (tror ja) och de va perfekta starten på middagen!
Varmrätten va kyckling i gorgonzola ost, päron, pasta, timjan o annat gott med varmt gräddat bröd!!
Efterrätten blev de ingen bild på för att den försvann så fort ner i magen.
Men där va de massa gott också som ja vart sjukt imponerad av!
Typ.. hallon o färska fikon o annat som man sedan hade ett täcke över som va gjort av kokos och ingefära..råsocker? Som man i alla fall ja in i ugnen o serverade med vaniljglass.
Ska lätt försöka mig på varmrätten någon gång då ja vet att ingen kommer på besök för då är den bara min!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela