lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Ändrade planer

Publicerad 2012-10-23 13:34:46 i Allmänt,

Efter att ha tagit en härlig sovmorgon o gjort sig iordning för o åka till boländerna o försöka vara lite effektiv genom att kolla tapeter, blev de istället att ja satte upp håret i en ful knut o började baka istället!
De är så sällan som ja får stunder då jag bara kan vara i min lägenhet. Är alltid så trött o fastnar på facebook varje kväll ja kommer hemifrån jobbet. Men att testa på o bara vara! De kommer bli spännande o få se hur sånt känns!
Bakning står på dagens schema, samt träninng! Men ja vågar inte säga mer om varken nån av de fronterna, så ja uppdaterar om de går bra senare ikväll.
Är ja helt tyst så vet ni nog själva hur de slutade;)..
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela