lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Bokslukarn slår till

Publicerad 2012-11-05 18:47:52 i Dagens inköp,

Fick mina efterlängtade böcker i fredags också! Sjukt glad brud!
Slängde bort "Hundraåringen som klättrade ut genom ett fönster och försvann" för o kasta mig in i "Torka aldrig tårar utan handskar" istället.
Så nu vet ni va ja ska se till o göra resten av kvällen (gråta floder troligtvis).
Vart som helt slukad in i serien och böcker är ju alltid bättre så de här kommer att bli spännande!
Sen efter ja har läst klart dem här så KANSKE ja försöker mig på Hundraåringen igen..har upptäckt att ja har köpt böcker som ja aldrig har läst ut. Skärpning där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela