lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Springa ifrån sina bekymmer?

Publicerad 2012-07-25 12:23:40 i Allmänt,

Kände att jag verkligen behövde dra ut o röra mig så att jag inte skulle fastna i soffan o bara stirra in i väggen. De va riktigt skönt o början! Tokvarmt o de va högt gräs så ja älgade på med höga knän o tänkte "inga ormar inga ormar inga ormar" vilket gjorde att tankarna hamnade på annat. Sprang på en bra bit o de kändes förvånandsvärt bra. Sen blev jag toktrött o då kom tankarna ikapp mig..fan va bra kondis den ska ha då.. Så man sölade tillbaka hem igen med den jobbiga hettan o deppheten osandes omkring en. De va ju typiskt..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela