lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Min Malin är hemma!!

Publicerad 2012-07-18 23:41:57 i Allmänt,

 
 
 
Igår fick jag ÄNTLIGEN se Malin o de va på TOK för länge sen sist! Malin! Gör inte om något sådant att du får för dig o resa iväg, om inte ja får följa med såklart!
 
Brun som en pepparkaka va ju hon självklart också..satans..
Citronpaj är farligt gott! Kul att ja fick typ mer grädde än paj bara.
Men mätt o nöjd vart ja allt

Alla hamnade nog lite i matkoma efter detta så de blev hur alla fastnade med blicken på oika saker o sa inget på en stund. Folk runtomkring lär ju ha undrat lite om någon hade dött eller liknande. Men mycke prat o fy fan vilka häftiga saker jag har fått höra ifrån Malins resor! Nu blir man bara ännu mer sugen på o resa! De va väl själva fan då..
Men än en gång Malin, jätte kul o äntligen ha dig hemma igen. Stanna gärna en stund nu också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela