lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Kent

Publicerad 2012-07-29 08:58:39 i Allmänt,

Dålig uppdatering på grund utav massa jobb (asskönt o kunna säga de!), utgång, inget internet, försovningar o Kent tittande. Ska försöka lägga upp lite bilder från de dagar som har gått, men idag blir de inget sådant.
Däremot tänker ja berätta att jag såg Kent igår o fy fan va dem va bra!!!! Publiken va inte lika medryckande som i Borlänge (kanske för att medelåldern här va 35-40), men de hindrade inte Kent med o göra sjukt bra ifrån sig! Sitter nu o lyssnar på deras låtar o bara drömmer mig bort.
Annars idag så blir de fullrulle! Har redan börjat försöka styra upp lite i lägenheten för de ser ut som ett bombnedslag. Sedan blir de jobb o sen blir de fortsättning på storstädningen (jippi..).
För ikväll så smäller det!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela