lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Härliga måndag

Publicerad 2012-07-09 22:59:12 i Allmänt,

Efter att bara ha segat hemma i lägenheten så tog ja en cykeltur till barndomshemmet o hängde där som en prinsessa! Lagade en enkel pastasallad o efterrätt till moder min som vi satt o åt i härliga sommarvädret. Något glas vin slank också lätt ner. Va otroligt mysigt!
 Kände oss riktigt duktiga när vi va två på att starta gräsklipparen senare på kvällen så att de brummade i hela kvarteter. Blir spännande o se när ja ska försöka starta den där själv sen.. Fy fan.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela