lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Tisdag!

Publicerad 2012-12-11 16:10:12 i Allmänt,

Gick upp tidigt idag för o ta mig till gymmet. De gick ganska så bra, blev lite yr dock vilket ja tycker är jätte obehagligt. Så de blev en hel del vattendrickande emellan maskinerna. Samt så gick mitt sår i fingret upp. Kom bara lite blod.
Sen va de dags för jobb där ja börjar med o pricka såret med en pappskiva. Kom mycke blod.
Min arbetskamrat frågar "du tror inte att du behöver sy då?". Men sånt är väl bara överskattat? Sånt har ja inte tid med!!

Kommentarer

Postat av: elsa

Publicerad 2012-12-11 18:17:16

om du behöver sy men inte gör det så kommer du få ett coolt ärr hihi, det är ju bra :D :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela