lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

snöstorm!

Publicerad 2012-12-05 11:47:00 i Allmänt,

Alldeles strax ska jag ta mig till jobbet o de känns inte så jätte lockande o ta mig ut i detta.. men men. Hoppar över sminkandet här hemma o får försöka mig på de där borta istället. Skulle ändå se ut som Alice Cooper när ja kommer fram.
"Who´s Alice Cooper? Was she pretty?"
hahahahahah!
Men de ska bli kul o jobba. Hoppas på fullrulle som de verkligen har varit de senaste dagarna! Tack snöstorm o tack för att vi har bästa skorna i Uppsala!
Men även efter jobbet händer de saker!
Då ska jag springa vidare till julbord med personalen från ett av mina jobb! Ska bli hur mysigt som helst!
Men nu är de dags o hoppa runt till lite Mumford and Sons o samtidigt försöka snygga till här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela