lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Skulle förbi stan för o leta klänning..hittade även..

Publicerad 2012-12-26 15:35:23 i Dagens inköp,

Balsam - Hair and face
Silikonbh - Lindex
Lösögonfransar - Make up store
Hårfärg o spray - Åhléns
Men hör o häpna! Jag hittade även min nyårsklänning!!!!
Hoppas de kommer att bli bra, den är ingen märkvärdig alls, men med dem rätta skorna o smyckerna så kommer det nog att bli hur bra som helst!
Ni får se en bild på den på någon gång för den är inte snygg o bara visa på galjen.
Men nu är jag lycklig igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela