lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Nu är bordet uppe!!

Publicerad 2012-12-11 00:06:42 i Allmänt,

Så jävla händig!!
De är lite snett o ja blödde fint ur ett finger bara av o öppna kartongen (med sax..så dumt!). Men nu har jag ett köksbord!!
Bilder ska jag försöka lägga upp imorgon.
Annars nu ikväll har jag njutit av att lyssna på Musikhjälpen som samlar in pengar till rent vatten för människor i slussen. Jag ska definitivt föra över pengar till dem o jag hoppas verkligen att du tänker göra samma sak!
Kodjo är min Gud!! Jag dör av skratt av hans beteende! Helt underbar.
Nu när ja äntligen är klar med bordet samt hyllorna som jag satte upp nu ikväll så kände jag för o vara lite flitig med o även söka lite om Pedagogiska lekar för små barn (va på dagiset idag o avslutade med o även vara barnvakt). Samt rullade det över med o även söka lite på au pair jobb i Spanien.
SHIT va de lockar mig nu o göra sånt!! Hittar lite familjer som låter helt underbara o få vara i!! Men ja åker då fört nästa höst så de är inget o kunna skicka ett intresse meddelande om..
Men allt kan hända på ett år! Men de är något som jag nu hoppas på.
Men tills dess har jag en underbar USA resa o planera inför! FY FAN VA JA LÄNGTAR!!!
Varför ja även är så flitig o söker på detta är för att min tidning som ja skulle ha fått idag är spårlöst försvunnen..Såg inte ens om de fanns någon där när ja lämnade lägenheten imorse.. antingen fick ja helt enkelt ingen, eller så har ja en riktigt busig granne!

Kommentarer

Postat av: elsa

Publicerad 2012-12-11 18:20:12

ÅÅH jag längtar åt dig! Både till Usaresan och Spanienresan!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela