lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Myskväll

Publicerad 2012-12-01 00:36:25 i USA,

Efter att ha avnjutit min lediga dag med o först försöka boka mumford and sons biljetter (som inte alls gick bra, men fick hjälp av andra så de va jätte skönt!), gå o gymma som gick skit bra! Är riktigt nöjd med hur mycke ja kunde ta i! För att efter de gå o klippa mig, är rätt nöjd faktiskt! För o sedan ta mig hem o städa lite, ta mig till sunnersta o äta god middag o avsluta dagen med att vara hos Paula med Anneli o boka våra FLYGBILJETTER TILL USA så kan inte dagen ha avslutat på något bättre sätt!! Ska lägga mig nu med ett leende på läpparna o ladda inför helgens jobb! Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela