lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Lördag

Publicerad 2012-12-11 07:47:04 i Allmänt,

I lördags när ja va på väg till jobbet så fick jag himla gott om tid så jag passade på o fotograferade vissa ställen som ja alltid annars har velat göra varje gång ja går förbi.
Men blir så besviken, de blir ju aldrig som man tyckte de såg ut från början.. färgerna ser mer blekta ut, avstånden ser helt ihoptryckt ut. Och jag orkar inte lägga ut pengar på en system kamera som ja annars skulle vara tvungen o bära på. Nej tack.
Men de här blev de bästa bilderna i alla fall, älskar o se dem här broarna nu när de är så snöigt ute. Bilen förstörde dock bilden totalt.. "siit biil"!
De rullade på rätt så bra på jobbet, de va skönt.
Efter det så lyckades ja virra till mig totalt på 2ans buss. Ja fick hjärnsläpp o fattade inte vart ja va för att jag va så inne med o skriva till andra på mobilen. Så ja hoppade av för tidigt..så dåligt..
Men de blev en sushi på vägen hem istället så jag är nöjd ändå!
(Malin o ja i Barcelona, nu vill ja va långhårig igen..)
Senare på kvällen kom en mysig Malin hem till mig o vi såg Handbollen, Så mycke bättre o somnade till en skit dålig film som tydligen skulle anses rolig o julig..va inget av de tycker ja..
Men mysigt va de! Åt som grisar allt onyttigt som kom i våran väg!
Men jag ångrar ingenting!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela