lulis.webblogg.se

Jag heter Louise, 22år gammal, arbetssökande samt lätt virrig. Ett nytt kapitel i mitt liv har precis startat o som lätt kan göra en förvirrad. Men jag ska göra allt för att kämpa mig över tröskeln jag är i nu o sen ska de fan bara bli på mina villkor!

Lördag, lördag, stressiga lördag

Publicerad 2012-12-02 01:29:35 i Allmänt,

Shit vilken dag!!
Började med hur jag har haft verkligen FULLT UPP på jobbet idag!!!!!!!! Så jävla mycke kunder som man har sprungit o hjälpt konstant! Men de va så värt de. För idag va vi grymma!
Efteråt släpade ja o Paula oss till Friskis för o gymma, tror ni att de va öppet då? Nix..stänger 18.00 (lägg märke på att vi va där 17.30, men att gymmet va stängt då..). Så då va de bara o ta bussen o åka hem.
Laddade för o bara ta de lugnt ikväll. Att bara mosa ner mig i soffan o bara vara, sällan ja verkligen kan känna så. Men blev rastlös jätte snabbt o åkte till mina föräldrar på middag. De sällskapet räckte tydligen inte heller så ja hoppade av bussen på stan o träffade ISUN+Anneli på Burger King. Vet inte va ja o Anneli fick i våran mat, men vi hörde ALDRIG vad den andra sa..Vi va kassa..
Nu alldeles strax ska ja bara däcka o ladda inför imorgons arbetspass o händelser efter de!
Ha de gött hörni!

Kommentarer

Postat av: elsa

Publicerad 2012-12-02 12:36:34

min lördag var också sjukt stressig! Ska tänka på dig nästa gång det är mkt att göra! mysigt att träffa massa olika människor efter! Fan jag fick verkligen mersmak på er efter att du var här! :P Saknar er alla sjukt mycket nu

Postat av: Paula

Publicerad 2012-12-02 23:15:21

Ofta ni va och åt men inte sa ngt till mej? :O :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela